Friday, June 26, 2009

cuti?

sedar tak yg putih dah nak bis cuti dah... pasni tak pat ler nk tgok tv lagi... ANTM jaslene menang?! da~ tlonglaer.. tp dah nsib d... cter ghost ley tgok on9... npe la tak der kekasihku seru 2...
cte tu best gler!!! the nanny aq dah tgok bpusing2 ep. dah.. aha~ t tak pat tgok csi kat axn dah... cuti ni putih mengumpul smo penyakit yg dihadapi.. moga2 time kt um sihat lah hendaknyer... meh putih list tuk hitam tau:
  • excident jari kaki (kelingking) d kdua blah kaki...
  • kgatalan melampau
  • demam
  • bengkak gusi
  • btok n selsema (dsaat genting H1N1) mjur bukan.
  • sakit mata pulak dah~
  • ahrg.. ruam !!!!
mcm2 tol yg berlaku.. tp ade gk keseronokkan nyer...
  • g jb mkn ketam smpai tak larat jln
  • g melaka n N9 jumpa teman2 lmer (thanks pet)
  • tdor dpan tv hampir stiap malam ku
  • ada mto putih ex5 d kg tenang
  • mkn durian dan segala jenis buah yg ada d kg tenang
  • jumpa kwn sek ren (lakonan atau kebenaran)
2 bln yg pelbagai

4 comments:

asna asyraf said...

kamu mmg tak ajak aku kua pon kan!

nnt aku nak bukak puasa kat um lah. bole?

ira nadhirah said...

sama sama
:)
asna,
aku nak gak bukak pose kat um!!!

vamp said...

yer meh ramai2 bkk poce kt um... t aq blnjer.. huhu asna pet yg ajk la..

asna ashraff said...

poy. aku dah letak ko kat the cherries tp ari tuh tetibe sume cherries aku ilang. so aku terlupa nak letak ko balik

maaf ye poy :)