Monday, January 11, 2010

ee geram r!!!

kamu smo tahu kan kes penggunaan nama ALLAH oleh org kristian tu... mmg lah salah!!!! tp org arab pon ada yg bukan islam. perkataan allah adalah bermaksud tuhan dlm bhs arab. tp lag kt msia ni mmg trang2 allah islam punya. t tak pasal org keliru t murtad lak. dah lah kes black metal yg dr zmn tok kaduk tu pon tak pat selesai. ni nak muncul lagi masalah baru. tak kira lg dgn kes kt mahkamah syariah yg bertimbun2 nk cerai nak khawin sejenis nak murtad... isyk isyk isyk....

nk tambah lg lak kes gereja kne sabotaj... tak ingat ker tragedi 13mei dlo.takkan nk berparang lg kot... jgn lah wey!!! zaman nabi di madinah pon ada yg bukan islam hidup harmoni. kita kne selesaikan dgn cr baik. bkn mcm ni! ni memburukkan nama islam lg tau.dah lah amerikan n israel tu dok hasot dunia kta kita ni pengganas.

aku tkot klo smo ni politik kotor dalaman n luaran je.ade org yg rancang atau ambil kesempatan. ye r kan msia skrg dok sibuk 1malaysia. mcm2 org kt luar tu yg tak puas ati dgn kita.ade gk org msia sndri yg sakit ati sakit minda sakit jiwa... hurm...
Ya Allah kau kurniakanlah keamanan di tanah melayu ini yg kini telah dikongsi oleh pelbagai kaum. amin..

2 comments:

asna ashraff said...

waaah terharunesss ~~~

rObin@ayuE said...

zamann skrg..mcm2 jd..tu belom kisah bunuh2 lg..haishh mintak dijauhkan la kan sume benda nih..