Friday, June 4, 2010

pe yANG meNARIK

1. nama saya ... setelah saya usha2 malaysia ni.. masih tak ketemu anak orang lain bernama SITI ROZAINIYAH.
2. GIGI saya. bkn raja bersiung tp mmg taring asli.
3. percakapan saya yang PELAT. saya mmg x reti sgt nk sbut "r".. tp sy lg kesian kt org xreti sbot "d" pastu xsdar diri... tet...
4. saya ANAK BONGSU, mmg la rmai ank bogsu dlm dunia ni ...tp saya anak yg hampir hilang dlm kandungan (believe it or not) .... dan lahir xckup bln serta beranak dlm van d tepi jln.
5. saya ada ramai kawan... lol... tp saya kdg2 tetap curiga dgn bdk boys stj. "kenyataan"
6. rmai jer pom xreti masak. saya pon tergolong sekali pabila org sruh saya msak benda yg sy jrg mkn...
7. saya pernah kasi tetamu raya minum air gula. "manis noni, tp xde perasa...."

stakt ni je yg hitam mampu cerita kat putih... 7 perkara ajaib :P

No comments: